Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 13 lipca 2012

Pierwszy rzut oka na nowe C&G Essence i zapowiedź konkursu :)


Ostatni dzień w Austrii i to właśnie  dzisiaj pojawiły się w jednej z drogerii nowe lakiery Colour & Go. Kusiło mnie więcej, ale na razie zdecydowałam się na pięć kolorów:

135 - i'm bluetiful (fiolet ze srebrnymi, glassfleckowymi drobinami)



127 - i love bad boys (zieleń z zielonym i niebieskim shimmerem)



119 - boho chick (brzoskwinia z brzoskwiniowymi i złotymi glassfleckowymi drobinami)



111 - english rose (brudny róż)



135 - date in the moonlight (czerń z zielonym i granatowym shimmerem)



Szczęśliwe piąteczka... ;)


Nadziałam się znów na Miami Roller Girl, tym razem wzięłam dwie rzeczy: jeden z lakierów i róż:


Jeden róż kupiłam też z myślą o małym konkursie. Na razie zastanawiam się nad jego formułą, ale możecie się go spodziewać na dniach - tak jak i swatchy pokazanych tu Colour & Go. :)

46 komentarzy:

  1. Te buteleczki do mnie nie przemawiają, ale pewnie coś kupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same buteleczki do mnie też nie przemawiają, ale zmiany mają być też w formule lakieru, a tego jestem już ciekawa :)

      Usuń
  2. zanim te lakiery będą w Polsce, minie miesiąc. zanim będą w gliwickiej Naturze...pewnie ze trzy lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bedzie tak zle, w UK w ogole ich pewno nie zobacze.... :(

      Usuń
  3. Piękne są!
    Szkoda, że my musimy na nie czekać...

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę. Poproszę wszystkie. :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że zmienili stare dobre C&G. Lubiłam to, że są po 5,50. Ich wielkość była idealna, w sam raz do zużycia. Kolory też miałam ulubione... ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, wielkości mogli nie zmieniać. Chociaż na kilku zagranicznych blogach dziewczyny myślały, że wprowadzone lakiery to wersje 'mini', może Essence chciało mieć pełnowymiarowe lakiery :D

      Usuń
  6. boho chick i i love bad boys super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. boho chick i date in the moonlight baaardzo mi się podobają:D Fajnie, że zakrętki są w kolorze lakieru, jednak chyba wolałam wcześniejszą wersję buteleczek:)
    A róż, miodzio! Uwielbiam róże=)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne, zwłaszcza 'i love bad boys' :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te lakiery ;> Ciekawe czy u nas i jeśli już to kiedy będą...

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowaniem przypominają mi starą wersję lakierów Bourjois :) Czekam na swatche ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nowa wersja buteleczek lakierow bourjois tez jest bardzo podobna (mowie o UK, bo nie wiem jak w PL)....chyba maja problem z wyobraznia :/

      Usuń
  11. Ja chcę Boho Chic, teraz, zaraz, już ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne lakiery :) i roz wyglada interesujaco!

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa jestem jak wyglądają pędzelki w tych nowych lakierach;)

    OdpowiedzUsuń
  14. English rose jest naprawdę śliczny...

    OdpowiedzUsuń
  15. buteleczki mają dużo ładniejsze teraz

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo, bardzo, bardzo proszę o pokaz English Rose na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy lakier mnie urzekł, poproszę widok na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty nam tu buteleczki pokazujesz, a my chcemy je na paznokciach widzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe rzeczy, pokaż na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zwykle fajne nazwy :)

    ten pierwszy podobny jest do jednego z aktualnej kolekcji. mam go, ale lenistwo nie pozwala mi wstać i sprawdzić jak dokładnie się nazywa.


    a róż wygląda świetnie. czekam na jego recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie śliczne, ale ten czarny chyba najbardziej mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem ciekawa tych lakierów...

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna piąteczka, ciekawe kiedy u nas pojawią się w nowej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam na swatche, szczególnie 135 - i'm bluetiful :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie podobają mi się te nowe buteleczki, ale kolory prezentują się całkiem smakowicie! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne te nowe buteleczki, takie pocieszne :D

    czy razem ze zmiana buteleczek wprowadzane sa calkowicie nowe kolory, a stare wycofywane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka lakierów ze starej oferty dostanie nowe buteleczki, większość jednak zostanie wycofana. Polecam zajrzeć do Piece of Moris, ona to pięknie u siebie rozpisała :)

      Usuń
  27. nakrętki znowu w kolorze lakieru. kształtem mi bourjois przypominają;)

    OdpowiedzUsuń
  28. jakie śliczne, najbardziej podoba mi się odcień blutiful i bad boys :) świetne są, ale pewnie nigdy ich nie uświadczę niestety na moich paznokciach :( ;p więc zazdroszczę Ci bardzo :) a na ten róż tez będę polować jak się w sierpniu w Pl pojawi :) daj znać jak się sprawuje

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakoś przyzwyczaiłam się do tych starych buteleczek, fajnie, że nie zmienili tego, że zakrętki są w kolorze lakieru. Ale wolałam jak miały mniejszą pojemność.

    OdpowiedzUsuń
  30. czekam na swatch brudnego rozu, wydaje sie cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  31. Podobieństwo do Bourjois jest troche irytujace , ale z drugiej strony co jeszcze mozna wymyslic ? Z wyobraznia u Essence jest ostatnio dosyc krucho . Czekam na coś nowego !

    OdpowiedzUsuń
  32. Trzeci lakier jest interesujący :)

    Zapraszam na mojego bloga, jest konkurs - do wygrania buty :)
    http://honniess.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. brzoskwinka i róż bardzo do mnie przemawiaja

    OdpowiedzUsuń
  34. Bleutifil wydaje sie super, nie moge sie doczekac swatchy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazdroszczę Ci, że już je masz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. o wiele bardziej mi sie podobaja niz starsza wersja !!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...