Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 30 listopada 2011

Catrice - Le Hidden World (zapowiedzi ciąg dalszy)


Dopiero co pokazywałam Wam filmik zapowiadający nową edycję limitowaną Catrice - Hidden World i zastanawiałam się, co może być w tej kolekcji dostępne.


Otóż wywiad działa i mam dla Was konkretniejszą zapowiedź. W skład tej limitki wejdą:


Lakiery Ultimate Nail Laqueur w kolorach:
01 White & Seek
02 Walk on Air
03 Wood you follow me?





Cienie do powiek w suflecie (coś jak z limitowanki Essence - Ballerina BackstageMade to stay Eyeshadow Souffle w kolorach:
01 Wood you follow me?
02 Yes, i wood!
03 Rosy & Cosy



Błyszczyki Liquid Metal Gloss, kolory:
01 Yes, i wood!
02 Walk on Air
03 Rosy & Cosy 




Kieszonkowe lusterko:


Baza rozświetlająca:


Róż w musie:



Przyznam, że po spocie reklamowym wyobrażałam sobie trochę inaczej tą limitkę. Podoba mi się różowy cień oraz lakiery, które zresztą kojarzą mi się mocno kolorystyką z lakierami z limitki Essence - Into The Wild. Same spójrzcie:


I co? Wybierzecie coś dla siebie? :)

13 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawa limitowanka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. może nie same kosmetyki mnie kuszą, ale to zdjęcie jest PIĘKNE!!!!! od dawna nie widziałam tak fajnego promo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biały lakier i cienie wyglądają kusząco (:

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, kremowe cienie mi również się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe czy to lusterko będzie porządnie wykonane czy z jakiegoś tandetnego materiału... Jak będzie "konkretne" to biorę :D I oczywiście cienie będą moje! I dwa lakiery :D :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze błyszczydło jest ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Błyszczyki i lakiery mi się bardzo podobają :) Cienie też ale u mnie taka konsystencja się raczej nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  8. cienei w kremie mis ie podobaja i lakiery tez ladne:) ale bez szału:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie najbardziej spodobały się... nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne , zimowe, delikatne, moje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie powiem, żeby to było jakieś szaleństwo ale całkiem przyjemny kolorystycznie zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...