Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 29 listopada 2011

Basic - kajal nude (beżowa kredka do oczu)


Post na życzenie - prosiłyście mnie o niego jakiś czas temu. Swatche miałam już od jakiegoś czasu, ale chciałam dodać też zdjęcie efektu na oku, stąd ta zwłoka. :)

Polowałam na nią długo, w Schleckerze nigdy nie mogłam na nią trafić. Udałam się więc do źródła i kupiłam ją, kiedy byłam w Niemczech.


Ma delikatny, beżowy odcień. Jest wystarczająco miękka, nie drapie przy malowaniu, ale też nie ma problemu z jej zatemperowaniem.


Na oku wygląda naprawdę ładnie - dużo delikatniej i naturalniej, niż biała kredka:


Jak się Wam podoba?

17 komentarzy:

  1. Też ją mam i bardzo lubię.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super efekt, jak będe w Schleckerze to na pewno ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. brrr ale rzęsy. o 2 warstwy tuszu za dużo.

    A kredka daje ładny efekt

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie :)
    Na pewno wybiorę się po nią do Schleckera.

    OdpowiedzUsuń
  5. ta kredka jest genialna, kupiłam ją na allegro. u mnie ma dużo zastosowań, używam jej na linię wodną, czasmi pod łuk brwiowy, w kąciku oka, a nawet jako cień;)
    masz cudne rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo a szczególnie nazwa z moim imieniem ;D hah Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba efekt, kupię jak będę w Schleckerze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam tą kredkę :) lubię ją chociaż na linii wodnej nie trzyma się zbyt długo niestety... słyszałam, że niektórzy używają jej jako korektora w kryzysowej sytuacji :) ja jej czasem używam na usta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. daje piękny efekt, muszę ją mieć! ale czy trzyma się długo?

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wygląda na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz piękne oko :).
    Mam ochotę na tę kredkę od dłuższego czasu i Twoja notka mnie ostatecznie przekonała.

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, że nie mam dostępu do tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  13. mam tą kredkę tylko nie wiem czy akurat ten odcień :) jest świetna, wygląda na oku naturalnie i jest taniutka. no niestety z dostępnością jest kicha, ale co zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie bym chciała wyprobować tą kredkę... ale niestety nie mam dostępu... Zapraszam na moją paznokciową stronke ;) www.kala482paznokcie.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...